Free Moldova

Stiri si comentarii legate de vechiul pamant romanesc de peste Prut

“Dor” de DOR

cu referinta la acest link:

Fiindca se poarta referintele la diversi vizitatori, mai ales in ultima vreme, am sa las mai jos comentariul care a fost blocat pe site-ul cu pricina, in speranta ca d-l DOR va reusi sa il citeasca, asta ca sa nu creada domnia sa ca am plecat de acolo din lasitate. Asadar, d-le DOR, aveti mai jos replica mea.

“Mai butuc, daca eu ti-am devenit atat de antipatic, si iti creez crize de nervi, eu nu pot decat sa ma bucur pentru acest lucru. Desi pe de alta parte ii compatimesc pe cei din jurul tau, dar pentru asta exista medicamente. Daca e vorba de “lins”, campion nedeclarat ai putea fi declarat din start, pentru atitudinea servila pe acest blog, asa ca deocamdata sa privim barna din propriul ochi.

Dezgust, nedezgust, am o veste proasta pentru tine: esti nevoit sa imi citesti postarile, de care deja vad ca esti dependent 🙂 ceva mai devreme te jurai ca nu imi mai raspunzi si ca ai “epuizat” subiectul, iar acum nu mai prididesti, mititelul..

Chiar te rog sa imi arati si mie in ce manual de teorie a literaturii ai dat tu peste termenul “literatura artistica”. Vezi tu, spre deosebire de tine eu nu vorbesc din auzite, ci dupa 12 ani de literatura comparata, dar daca vrei sa te faci de ras mai departe, poftim. Astept sa imi arati unde ai vazut tu asemenea termen.

Faptul ca tu insuti ai comis-o cu “Enghels”, nu face sa arate decat ipocrizia de care dai dovada: te dai mare expert si cunoscator al tainelor gramaticii, cand tu insuti operezi cu niste concepte si termeni pe care nu ii stapanesti. Adica, mai pe romaneste: rade ciob de oala sparta. Nu mai zic de termenul “grafoman”, cu care de asemenea ai dat cu bata in balta..vad ca de asta nu mai sufli nimic..

Daca erau greseli “mult mai grave” pe blogul Stelei, sint convins ca ai fi venit de la inceput sa le expui. Faptul ca nu dai niciun alt exemplu, si repeti la infinit acelasi lucru, arata cat de limitat in resurse esti cand orgoliul iti dicteaza sa cauti cu orice pret nod in papura.

Tampitapoti cataloga pe mamitica ta, repet, tolerez orice, in afara de nesimtire.. (poate d-na Pavlicenco se va gandi sa priveasca si in postarea ta, inainte sa se grabeasca iar sa imi blocheze numele)

Si ce sa discut cu tine pe teme politice, stimabile? Tu esti adept al PL cum sint eu eschimos. Radiezi de comunism si asta se vede din fiecare postare a ta. Cu limitati in gandire eu nu am ce discuta, ar insemna sa ma cobor dincolo de limitele permisivitatii mele.

Am mai spus, si o repet pentru unii ca tine care sufera de miopie cronica: accept critica, in masura in care se face cu buna intentie, si intr-un limbaj decent. Orice alta critica devine mizerie umana, caz ilustrat cu prisosinta de tine.

Licenta poetica “vaca sfanta” poti sa o revendici de la d-na Pavlicenco, dansa o foloseste frecvent aici pe blog, eu am si spus ca am preluat-o, si nu imi apartine.

Fireste ca e dreptul meu sa raspund unora ca tine care se cred deasupra tuturor. Cred ca fac un bine societatii sa mai iau din avant, si sa le arat locul. E o datorie civica, pana la urma.

Eu nu am de ce sa ma supar pentru o stare naturala a ta: vomeaza in continuare mai departe, numai ai grija sa nu ne spurci si pe noi in delirul tau verbal.

Sa stii si tu ca “toata lumea” nu inseamna “Eu Dor si umbra mea” 🙂 asadar iti recomand cu caldura sa nu mai bagi in aceeasi oala oamenii care inca mai gandesc si isi folosesc neuronii si constiinta pentru a rationa, si sa te limitezi la propria ta personalitate dedublata.

Presupunand ca Stela Popa ar fi “impreuna” cu Dungaciu, mai mult decat cunostiinte, as pune o intrebare de bun simt: care e partea condamnabila in acest lucru? Iti pare rau ca ti-a luat-o altul inainte? 🙂 sau te uiti la propria ta persoana, cuprinsa de frustarea ca nimeni de sex opus nu te baga in seama? Nu stiu, intreb si eu..nu dau cu parul.

Am inteles, deci tu personal stai zi de zi si monitorizezi locul unde sta Stela Popa, unde merge si cu cine se vede..pe cand si niste foto tip paparazzi, din partea ta?

Iar presupuneri si invidie..ai ceva planuri pentru fondurile respective? Fii linistit, daca esti baiat cuminte si nu turbezi pana atunci, poate primesti si tu o bucatica..

Ok, ai mai zis de “greata”..altceva? 🙂 mergi si consuma o lamaie..”

15 martie 2010

DOR said:

“Costi, nu cred ca VP il cenzureaza pe Jay, mai degraba Jay se teme sa mai intre aici, stiind ca a demonstrat ca este mincinos, tendentios si ca s-a cam facut de ras, in dorinta de a-si para idolul.”

R: Oho, si cata “teama” imi e, stimabile! Am si de ce ma “teme”? De ce nu ai tu “curaj” sa intrebi pe Pavlicenco de ce imi cenzureaza postarile? Eu am demonstrat ca sint “mincinos”? Te rog, nu fii penibil. O lume intreaga a putut citi comentariile mele si ale tale, si si-au putut face o concluzie. Esti prea invidios si prea infatuat pentru a recunoaste ca esti pe langa subiect. Uite cine vorbeste de idoli..cineva care ii ridica osanale zi de zi lui Pavlicenco. Stii cum va numeste un prieten al meu? “Martorii lui Pavlicenco“. Consider ca termen mai potrivit nu se putea gasi.

“Degeaba se teme, eu nu am de gand sa-l atac pe tema respectiva. Am demonstrat ca nu avea dreptate (am dat si linkul ca sa se convinga ca e asa cum ziceam eu, nu cum, stiind ca este minciuna, pretidnea el!)”

R: Nu ma “tem”, ca nu am de ce. In schimb Pavlicenco se teme si a demonstrat asta prin blocarea mesajelor mele. Cat priveste link-ul, l-am vizitat si ti-am postat mai sus raspunsul meu, la care, daca ai “curaj” si nu te “temi”, poate vei da si replica.

“Am mai spus ca stiu MULT mai multe pe acest subiect, dar ca ma voi ab tine, pentru ca nu cred ca merita, cel putin deocamdata, nu vad necesitatea desfasurarii lui.”

R: Daca stiai, le dadeai demult “detaliile”. Adevarul este ca nu detii decat propriile fabulatii pe care le proclami ca adevaruri de necontestat. Ai dreptate, nu merita efortul pentru ca oricine va putea sa faca diferenta intre elucubratii si fapte dovedite.

“Voi reveni la detalii, daca voi considera ca e nevoie (de pilda, daca se va adeveri presupunerea ca SP a fost infiltrata in mod special in Romania, asa cum s-a intamplat si cu multi altii!, construidu-i-se o “cariera fulminanta”, pe articolase facile, semianalfabete, pentru a putea avea acces la factorii de decizie din Bucuresti si a furniza informatii pentru SIS-ul nostru, subordonat tot Kremlinului.”

R: Foarte tare faza 🙂 la o alta postare, un alt nauc, ma numea pe mine si pe Toka “agenti” 🙂 Cand paranoia loveste, nu se joaca 🙂 Tu, stimabile DOR, carui “serviciu” te afiliezi? Nu de alta, dar sa nu aflam cumva ca si eu si Stela om fi colegi de breasla si departament cu matale. Tipic mentalitate de comunist: daca cineva are succes si e vazut bine, cu siguranta e “agent”, si nu oricare, ci “infiltrat” 🙂 sa mori de ras, daca nu ar fi de plans.. 🙂

Cat priveste “semi-analfabetismul” Stelei Popa, aprecierea unuia care nu are proprietatea termenilor el insusi, mi se pare de-a dreptul hilara.

“Eu nu voi dialoga cu Jay, pentru ca imi este antipatic. Nu ideile sale, ci mediocritatea gandirii si comportamentul infect pe care il are, atunci cand intra pe acest site.”

R: Pai, asta faci. Una zici, si alta faci. De fiecare data ai zis ca tu nu mai scrii, ca nu mai “dialoghezi”, si tot te mananca limba 🙂 E cel putin ridicol sa spui de fiecare data asta, si te intorci mereu la locul faptei..comportament “infect”? Tu vorbesti, limbric? Manjind oameni cu insulte si presupuneri bolnave despre viata lor? Cine e mai “infect” dintre noi doi? Nu simti o musca pe caciula, pardon, pe basca?

Natalia said:

“Costi, de ce trebuie sa intreb eu, unde-i Jay? Mai umbla si el cu nunta, poate ca.. De ce nu intrebi tu pe d. VP? Dar cred, ca si domnia sa nu stie unde-i Jau-pseudorominul.”

R: Vezi mai, Natalia, de ce nu are ursul coada? Ca i-ai mancat-o tu 😉 care nunta, bre? “Jau” nu are cum sa fie “pseudorominul” (invata sa scrii corect macar numele natiei noastre) din simplul motiv ca eu chiar sint din Romania. Daca nu crezi, intreaba pe stimata d-na Pavlicenco, care s-a vazut cu mine acum 2-3 ani. Asa ca nu mai abera. Sau vino in Romania si facem o intalnire, ce zici, te lasa sotul?

“Costi, dar poate Jay cauta pana acum “flacara violeta” sau nu vrea sa ne dee premiul?”

R: Vezi ca te faci singura de ras – “flacarile violete” si in general flacarile mistice sint apanajul exclusiv al psd-istilor pe care d-na Pavlicenco ii venereaza cu atata sarg. Eu premiul ti-l dau, numai sa vii la o intalnire. Tare ma tem insa ca ai sa dai inapoi..

DOR said:

“..te rog, transmite-i complimente din partea mea, ma bucur ca m-a scutit de replicile plicticoase aici, pe un site serios..”

R: Da, si ce site “serios”..numai cu aplaudacii lui Pavlicenco. Asa site zic si eu 😉

“Tipul s-a facut de ras, sustinand o cauza pierduta, acum se face si mai mult de ras, creand un site SPECIAL pentru a se da in spectacol si scriind aricole intregi, ca raspuns la niste replici pe care eu le arunc, in graba mare, aici, cand am putin timp..”

R: Stiu prietene, ai vrea sa tac din gura si sa fii singurul vocal in zona. Stiu ca fierbi in suc propriu ca nu poti sa ai ultimul cuvant, asa cum probabil esti obisnuit. Stiu ca te afunzi si mai tare in ridicol, imaginandu-ti ca am creat “blog” (si nu site, se vede ca pentru tine Internet-ul e o descoperire recenta) SPECIAL (auzi!) cand daca aveai un pic demnitatea si bunul simt ai fi vazut ca acest blog e creat inca de pe vremea campaniei elecorale, cand tu te jucai cu ceva in tarana gandirii tale primitive..Mai are rost sa iti arat cat de penibil poti fi? Nu cred.

“Daca vroia cineva sa-mi faca un compliment mai placut, NU REUSEA! Multam, si lui, si tie! Chiar m-ati binedispus!”

R: Cat avant in auto-gratulare..sa nu cazi pe spate de admiratie..

“Am spus ca nu pot discuta cu el, pentru ca mi-e greata. Repet, ascesta e motivul pentru care nu as mai raspunde niciuneia dintre replicile lui.”

R: Si totusi o faci..ca de obicei. Eu nu-s de vina ca nici organismul nu te accepta cand vede ce spirit “adaposteste” in el. Poate ca un consult ar ajuta..

“Nu suntd e vina ca atunci cand vad acest nick (foarte putin inspirat, de altfel)..”

R: uite unde era marele “inspirat”..Doruletul nostru de serviciu..o statuie vrei?

“..o vad pe dna SP, fardata ca pentru o reprezentatie de circ, lasand urme de o provenienta dubioasa din urma, si pe “jay”, mergand dupa ea si stergand toata mizeria..”

R: Bineinteles orice om normal iti va intelege frustrarile de natura sexuala de care suferi. Genul asta de atitudine, spune literatura de specialitate, vis-a-vis de modul in care se imbraca o fata, dorinta sa de a vedea partea feminina cat mai sobru imbracata, denota o apriga lipsa de atentie din partea femeilor din jurul tau. Mai iesi si tu in lume, taie din nasul ala ca te duce spre izolare totala..

“Gandeste-te si tu, daca in astfel de cazuri mai poti discuta lucruri serioase cu un personaj care ti-a lasat o astfel de impresie sau s-a compromis atat de mult in ochii tai.”

R: Adevarul este, stimabile DOR, ca daca ai avea un pic de barbatie in tine, nu te-ai mai ascunde atata dupa “greturi” si false pudori. Fii barbat si discuta, daca ai ceva de zis. Altfel, nu te mai ascunde dupa fuste, stii tu ale cui..

Speranta Moare Prima, iar noi dupa ea said:

“Nu fa haz de necaz, din cauza unui needucat si incapatinat cu nicknamul JAY..”

R: vorbeste unul sau una care isi face titlu de mandrie in a numi cu cuvinte de genul “curva” si “tampit”..nu ti-e ca te bate Dumnezeu peste gura, nesimtire? A, da, sint “incapatanat” ca refuz sa inghit prostiile debitate de voi. Pentru asta chiar ma mandresc.

“..asta incerca sa ne demonstreze devotamentul sau fata de Stela Popa… Dar uite ca in momentul cind i s-au adus argumente, a si disparut din vizoriu..”

R: singurul devotament este fata de ideile si principiile mele, care va place sau nu, sint contrare celor promovate de voi. Cu esti mai diferita de mine, stand toata ziua pe blog-ul d-nei Pavlicenco si laudand-o in sus si in jos? Nu esti putin ipocrita? Nu am disparut nicaieri, stimabilo, d-na pe care o idolatrizezi atata nu imi mai da voie sa scriu la dumneaei, o “deranjeaza” comentariile mele. Nu crezi? Intreaba si ai sa te lamuresti. Numai daca nu cumva va evita sa raspunda, cum a facut pana acum.

“Tin sa va atrag atentia ca, unii (JAY,EUROPA si alti adormiti…) ma fac comunist… Eu le-as sugera acestora sa se ocupe de viata politica acasa la ei, in Romania, si noi aici in Basarabia, pentru ca de dat sfaturi tare-s buni toti, mai rau la fapte!!!”

R:
Ei, uite ca nu vrem 😉 Doar asa, ca sa va facem voua in ciuda, o sa continuam sa scriem despre Moldova, stiind ca veti fierbe de necaz. Tu vorbesti de fapte? Si care sint “faptele” cu care te lauzi?

“..sau sa fie mai clar: PREGATIM un scenariu de aliere a PCRM-ului cu PNL, vrem PUTERE !!indiferent cu ce scop… Ultima ii va fi pe plac lui Jay si Europa..”

R: sa nu-ti iasa ochii din cap, baga seama. Aliere pe fata nu, ca nu sinteti atat de neghiobi incat sa clamati in gura mare ca puneti umarul la “confratii” vostri, voi umblati asa, mai low-profile..sa nu iesiti prea tare in evidenta. Dar lumea nu poate fi prostita..

Sa stii si tu ca auto-persiflarea nu garanteaza ca oamenii vor si crede insinuari de slaba inspiratie.

Vitalia Pavlicenco said:

“Pt cei interesati

Jay nu este cenzurat. Terminati minciunile. Daca un COSTI nu inceteaza minciunile, ii voi sterge mesajele. Scurt si clar.”

DOR said:

“..dna Pavlicenco inca nu m-a mintit nici o data.

Cred ca e limpede ca nu am incredere in ce spune Jay si sunt convins ca dna Pavlicenco nu-l cenzureaza.”

R: Pana acum am tot incercat sa postez cu vechea mea adresa, si nu aparea nimic. Am schimbat adresa de mail si acum comentariul meu apare cu mentiunea “Comentariul tau asteapta moderare”. Si atunci, d-le DOR, cine minte aici? Iata mai jos “dovada”, daca doresti iti transmit si video sa vezi cand incerc sa postez si nu merge.

15/03/2010 Posted by | Uncategorized | 5 Comments